ComfortZone services

rooms and apartments in Codroipo

Confidentiality and elegance for business or leisure travel

The 6 rooms and the 4 apartments ComfortZone for short or long stays are placed in the heart of the region, a junction point in order to visit Friuli Venezia Giulia or for business travels, for which are available conventions made for different type of requirement. The building has been renovated to create intimate, comfortable and functional spaces, to live outside home, as at home.

The furniture is refined and studied in detail, check-in is always possible because automated, bright and airy ambience, lobby with sitting area for guests, terraces to enjoy, automatic bar always accessible, continental breakfasts with fresh products and express drinks, cured by our staff. The buffet also offers products for lactose and gluten intolerants and vegan products too. It is always possible to arrange any extra booking with the guest.

Why choose us:

  • Check-in 24/24
  • Easy to reach, close to the parking lot, train and bus station
  • Focused on the wellness, between comfort and domotics
  • Wi-Fi in the whole structure
  • Breakfast with homemade products, also gluten-free, lactose-free and vegan options
  • Accessible room for wheelchair users
  • Two spacious terraces with relax and smoking area

Where we are

Contacts

On tripadvisor:

Follow us on social media:

Nuove linee guida nazionali in materia igienico- sanitaria

Gentili Ospiti,
Comfort Zone, come sempre dalla sua apertura, è al vostro servizio anche oggi: abbiamo deciso di garantire i vostri soggiorni, attenendoci scrupolosamente alle linee guida nazionali in materia igienico- sanitario, per tutelare voi ospiti e tutti i collaboratori.

Nello specifico:

– Sanificazione con generatore di Ozono 3.5 gr/h SYNOZONE, disinfettante ad agente battericida, fungicida e inattivante dei virus
– Garantiamo un ambiente sanificato, applicando disinfettante contenenti cloro 0,1-0,5%, alcool 62-71% e perossido di idrogeno0,5%, usando solo panni monouso
Cicli di aerazione e pulizia più volte al giorno
Sterilizzazione secondo protocolli ospedalieri di lenzuola e tessili, il cui cambio è garantito quotidianamente ad ogni ospite
Flaconi di gel igienizzante sempre a disposizione dei clienti, in aree appositamente attrezzate
Dotazione al personale di tutti i DPI identificati dalle normative nazionali e strenua applicazione di tutte le norme di HACCP e adeguamento di tutte le pratiche di somministrazione
– Tutte le dotazioni della struttura quali tappeti ed elementi di arredo che non sopportano i cicli di pulizia suddetti vengono evitate
– Servizio di ”Simply Check-in” e reception virtuale “Whatsapp Concierge” sempre a disposizione del cliente, direttamente dal proprio telefono cellulare
– Eviteremo la colazione continentale a buffet, effettuando il servizio in camera gratuitamente, secondo le scelte dell’ospite
Convenzione con il ristorante- pizzeria “Alì Babà” per la consegna diretta dei pasti in camera, previa ordinazione telefonica
– Continueremo ad impegnarci per offrirvi la massima qualità e professionalità in questo momento particolare, per farvi sentire sempre fuori casa, come a casa

La Direzione